Післядипломна освіта

Педіатрія - основа Медицини

На кафедрі педіатрії, неонатології та перинатальної медицини Вищого державного навчального закладу України «Буковинський державний медичний університет» проводиться післядипломна освіта і цикли тематичного удосконалення в системі безперервного професійного розвитку лікарів.

Image 0 02 04 7a170c676ab322df6f5c448044a0630615a69289a67cac7502e3ede907097208 V (1)
  • Інтернатура для лікарів за фахом «Неонатологія» для випускників педіатричного факультету (Наказ МОЗ України від 24.04.2008 р. № 230 «Про внесення змін до н аказу МОЗ України від 07.12.1998 р. № 346)  /2 роки навчання:
    1 рік (936 год.), 2 рік (780 год.)
  • Інтернатура для лікарів за фахом «Педіатрія», цикл Перинатологія / 9 дн. (63 год.)
  • Інтернатура для лікарів за фахом «Акушерство і гінекологія», цикл Неонатологія / 3 роб. дні (24 год.)
  • Спеціалізація за фахом «Неонатологія» для лікарів-спеціалістів, які закінчили інтернатуру зі спеціальності «Педіатрія» (Наказ МОЗ України від 24.04.2008 р.
    № 230 «Про внесення змін до наказу МОЗ України від 07.12.1998 р. № 346) /3 місяці (468 год.)
  • Спеціалізація за фахом «Дитяча анестезіологія» для лікарів, які закінчили  інтернатуру за однією із спеціальностей «Лікувальна справа» або педіатричного профілю (Наказ МОЗ України від 24.04.2008 р. № 230 «Про внесення змін до наказу МОЗ України  від  07.12.1998 р. № 346)  /5 місяців (780 год.)
  • Стажування лікарів за фахом «Неонатологія» / 1 місяць (168 год.)
  • Стажування лікарів за фахом «Дитяча анестезіологія»  /1 місяць (168 год.)

БЕЗПЕРЕРВНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ЛІКАРІВ

  • «Міжнародні стандарти первинної реанімації та інтенсивної терапії новонароджених дітей» з елементами дистанційного та симуляційного навчання (10 роб.днів, 72 год., 50 балів БПР)
  • «Сучасні технології первинної реанімації, інтенсивної терапії та виходжування передчасно народжених дітей» з елементами дистанційного та симуляційного навчання» (10 роб.дн., 72 год.,  50 балів БПР)
  • «Аспекти розвиваючого догляду та відновлювального лікування новонароджених з перинатальною патологією» з елементами дистанційного навчання (10 роб.дн., 72 год., 50 балів БПР)
  • «Фізіологія харчування у дітей. Основи ентерального та парентерального харчування при критичних станах у новонароджених та дітей раннього віку» з елементами дистанційного та симуляційного навчання (10 роб.дн., 72 год., 50 балів БПР)
  • «Первинна реанімація новонароджених. Післяреанімаційна  допомога в ранньому неонатальному періоді» з елементами дистанційного та симуляційного навчання (10 роб.дн., 72 год., 50 балів БПР)
  • «Аспекти перинатальної фармакології» з елементами дистанційного та симуляційного навчання (10 роб.дн., 72 год., 50 балів БПР)
  • «Питання невідкладної допомоги та інтенсивної терапії новонароджених дітей з хірургічною патологією» з елементами дистанційного та симуляційного навчання (10 роб.дн., 72 год., 50 балів БПР)
  • «Дихальна недостатність у дітей. Принципи і методи вентиляційної підтримки у новонароджених та дітей різного віку» з елементами дистанційного та симуляційного навчання (10 роб.дн., 72 год., 50 балів БПР)
  • «Катамнестичне спостереження та реабілітація дітей з перинатальною патологією» з елементами дистанційного навчання (10 роб.дн., 72 год., 50 балів БПР)
  • «Методологія уведення препаратів
    сурфактанту у новонароджених дітей»

  • «Методи загальної анестезії у
    новонароджених та дітей:
    принципи вибору та техніки
    проведення»
  • «Операція обмінного переливання
    крові при жовтяниці
    новонародженого»
  • «Принципи розрахунку інфузійної
    терапії та парентерального
    харчування у дітей від народження»
  • «Дихальна недостатність у
    новонароджених та дітей. Методи
    вентиляційної підтримки»
  • «Анестезіологічне забезпечення
    дітей в ЛОР-хірургії, офтальмології
    та стоматології. Анестезія в
    амбулаторних умовах»
  • «Вроджені інфекції. Неонатальний
    сепсис: етіологія, клініка,
    діагностика, профілактика та лікування»

  • «Питання міждисциплінарної
    інтеграції надання допомоги дітям
    з вродженими аномаліями
    розвитку. Клінічні випадки»
  • «Догляд, спрямований на розвиток:
    реабілітація дітей з наслідками
    перинатальної патології»
Image 0 02 04 0b7c91f80eb95a608f3829530fe18e03f39ccd7a8be9e7d4ecab2ccb01d3e294 V

Живи ніби завтра помреш, вчися ніби будеш жити вічно

Махатма Ганді